به گزارش ایرنا، بازی تیم های نفت و گاز گچساران با استقلال سیلک کاشان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، دیدار تیم های هندبال نفت و گاز گچساران با نیروی زمینی تهران در لیگ برتر هندبال مردان، همایش بزرگ پیاده روی در شهر باشت و همایش کوهپیمایی در شهرستان گچساران از جمله رویدادهای ورزشی سه روزاخر هفته در این شهرستان هاست.

**لیگ دسته دوم فوتبال کشور
نفت و گاز گچساران در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ساعت چهارده امروز چهارشنبه 25 بهمن در استادیوم شهدای نفت و گاز گچساران میزبان استقلال سیلک کاشان است.
نفت و گاز گچساران در حالی در این هفته با حریف خود دیدار می کند که صعود خود به مرحله دوم رقابت های لیگ دسته دوم کشور را تثبیت کرده است.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با 19 بازی، 10 برد، پنج تساوی و قبول 4 شکست 35 امتیاز کسب کرده است و در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم استقلال سیلک کاشان با 19 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی گروه (ب) قرار دارند.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های سردار بوکان، شهرداری ارومیه، استقلال اهواز، شاهین ماهشهر، استقلال جنوب نفت، شهدای بابلسر، کاسپین قزوین، شهرداری کاشان، پرسپولیس مشهد، شهرداری بندرعباس و صنایع طلایی سمنان رقابت می‌کند.

** نفت و گاز گچساران به دنبال قهرمانی لیگ برتر هندبال
نفت و گاز گچساران در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال ایران میزبان نیروی زمینی تهران است.
این دیدار که از ساعت 16 روز پنجشنبه 26 بهمن در ورزشگاه پدخندق شهر دوگنبدان برگزار می شود نقش مهمی در تثبیت صدرنشینی نفت و گاز گچساران دارد.
پنج مسابقه مانده تا پایان فصل ،تیم نفت و گاز گچساران با 16 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی لیگ برتر مردان کشور قرار دارد.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور سال جاری آغاز شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می‌رسد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شده بود.

** همایش بزرگ پیاده روی در باشت
همایش بزرگ پیاده روی خانواده در روز جمعه 27 بهمن ساعت هفت صبح از میدان ولی عصر (عج) شهر باشت آغاز می شود.
به شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.
همایش پیاده روی خانواده در شهر باشت با همکاری شبکه سوم سیما برگزار خواهد شد.

**همایش بزرگ کوهپیمایی
همایش بزرگ کوهپیمایی شهرستان گچساران با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری دوگنبدان و هیات ورزش های همگانی این شهرستان برگزار می شود.
این همایش ساعت هفت بامداد روز جمعه 27 بهمن در چشمه باغ فردوس آغاز خواهد شد.
به شرکت کنندگان در این آیین نیز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.
شهرستان های گچساران و باشت بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته دارند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: علیزاده
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.