محمد سرور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های هوایی کشور در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت 85 درصد افزایش یافته گفت: پنج پایگاه هوایی قبل از سال 92 در کشور وجود داشت که هم اکنون به 33 پایگاه رسیده است.
وی بیان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور درصدد افزایش پایگاه‌های امداد هوایی از 33 پایگاه فعلی به 44 پایگاه در فاز اول در سراسر کشور است.
سرور اظهار داشت: 2 پایگاه هوایی در ایران‌شهر و سمنان تا 2 هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.
وی تصریح کرد: افزایش پایگاه‌های هوایی کشور به 100 پایگاه از برنامه‌های بلندمدت این مرکز است.
سرور افزود: هرچند هدف دولت و وزارت بهداشت توسعه، تجهیز و نوسازی یگان‌های امدادی است اما در حال حاضر کشور ازلحاظ امداد هوایی در نقطه مطلوبی قرار دارد.
رئیس اورژانس هوایی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور گفت: 2 هزار و 400 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای هم اکنون در کشور فعال و به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت به مردم هستند.
رئیس اورژانس هوایی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور عصر روز چهارشنبه با 33 نفر از مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی وارد این شهرستان شدند.
اتوبوس حامل 45 زائر گچسارانی ساعت 8:30 دقیقه 22 بهمن امسال در قالب کاروان مهر رمضان عازم مشهد مقدس شد که در ساعت 2:34 دقیقه روز دوشنبه 23 بهمن در کیلومتر جاده دیهوک -فردوس واژگون شد.
در این سانحه 9 نفر از سرنشینان اتوبوس زائران گچسارانی جان خود را از دست دادند و 36 نفر نیز مصدوم شدند. خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: موسوی
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.