علی محمد احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خروش یکپارچه ملت در طلیعه چهارمین دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی خیره کننده تر و تماشایی تر از سال های قبل پاسخ محکمی به یاوه گویی ها ،تحرکات، توطئه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی بود.
احمدی تصریح کرد: حضور مردم و سیل خروشان جمعیت میلیونی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22بهمن امسال که سرشار از بصیرت و ظلم ستیزی ملت آگاه و بیدار بود پیغامی رسا و شفاف به بدخواهان و دشمنان قسم خورده ای است که همواره در اندیشه ضربه زدن به این نظام الهی هستند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به تمامی اقشار گوناگون جامعه است و نمی توان آن را به قشر و یا گروه خاصی نسبت داد، گفت: حضور و در صحنه بودن مردم و پشتیبانی از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت بهترین و با ارج ترین اصل در تداوم، تضمین و پایداری این نظام الهی است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این حضور و عظمت مثال زدنی مردم که باشکوهتر و پرصلابت تر از ادوار گذشته در تاریخ پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسید پیام مهمی نیز برای مسئولان و مدیران اجرایی بود که باید با انگیزه و توان بیش از پیش به مردم خدمت کنند.
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سایرهموطنان با حضورگسترده و تماشایی در راهپیمایی 22بهمن حماسه ای به یاد ماندنی را رقم زدند.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار: علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.