به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی شنبه شب در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: خرد جمعی. عدالت اجتماعی و دادن فرصت برابر به مردم و مسئولان اجرایی برای کار، تلاش و فعالیت نیز راهکارهایی مناسب برای توسعه استان خواهند بود.
وی افزود: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از انتشار و دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای و کم اهمیت شامل گرمسیری و سردسیری بپرهیزند زیرا چنین موضوع‌هایی فرصت خدمت رسانی بهتر به مردم این استان و تلاش برای توسعه همه جانبه استان را از مدیران اجرایی می‌گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می‌رود که خبرنگاران این استان کاستی‌ها و نقص‌ها را دلسوزانه انعکاس دهند تا مشکلات و کمبودهای استان سریعتر برطرف شوند.
احمدی عنوان کرد: باید تمامی نیروهای انسانی کهگیلویه و بویراحمد برای کار، تلاش و خدمت رسانی بسیج شوند.
وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه عمر پربرکت خود منشأ خدمات چشمگیری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران این استان میزان پیشرفت‌های استان در حوزه‌های گوناگون از سال 1357 تاکنون را هر چه بیشتر برای مردم بازگو کنند.
احمدی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در دوران رژیم پهلوی کمترین امکانات را داشت اما به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته در تمامی زمینه‌ها به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.