معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج گفت: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ساخت آزمایشگاه سم شناسی تخلف کرده و در کمیسیون ماده 100 محکوم شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل روابط عمومی شهرداری، "‌سید ذبیح الله رمضانی" در واکنش به اظهارات معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر اینکه شهرداری یاسوج در زمینه راه‌اندازی آزمایشگاه سم شناسی سنگ اندازی می‌کند و معتقدند باید هزینه جریمه کمیسیون ماده 100 نیز پرداخت شود، اظهارداشت: کمیسیون ماده 100 یک کمیسیون شبه قضایی است و رای آن صرفا نظر شهرداری نیست، شهرداری ها تصمیم گیرنده رای کمیسیون ماده 100 نیستند.

رمضانی افزود: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تخلفات عمده از جمله تغییر کاربری، اضافه بنا و کمبود پارکینگ در کمیسیون شبه قضایی ماده 100 محکوم شده است و باید همچون سایر مالکین و متقاضیان پروانه جریمه بپردازد.

معاون شهردار یاسوج تاکید کرد: رای بدوی مبنی بر تعطیلی بنای مذکور صادر شد و شهرداری یاسوج با حسن نیت و برای کمک و حمایت از مجموعه علوم پزشکی بارها از مسئولان مربوط و واحد حقوقی دانشگاه دعوت کرد اما مسئولان مربوطه هیچ توجهی نکردند و اکنون باید طبق قانون جریمه کمیسیون ماده 100 را پرداخت نمایند.

رمضانی با بیان اینکه آرا کمیسیون ماده 100 لازم الاجرا است و نمی‌توان میان شهروندان و ادارات تفاوتی قائل شد، تصریح کرد: این نوع سخن گفتن در شان مسئولان نیست و صرفا فرافکنی است که می خواهند بر قصور خود سرپوش بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.