مهدی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها به مدت 2 روز و در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ٢٠٠ رزمی کار از سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این رقابت‌ها شناخت رزمی کاران برتر کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مسابقات کونگفو آقایان قهرمانی کشور بوده است.
عبداللهی بیان کرد: در رده سنی نونهالان طاها انصاری، عباس آویزش، امیرمحمد عالم نژاد، هادی شهیدی اصل و حسین فرجی صاحب عناوین برتر شدند.
وی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان نیز فرهاد چرامین، آرش پراهام، رضا آشوغ، عباس مهدوی دوست و عرفان غلام پور به مقام‌های برتر دست یافتند.
عبداللهی ابراز داشت: این 10 رزمی کار به عنوان تیم‌های منتخب نونهالان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد عازم رقابت‌های کونگفو آقایان قهرمانی کشور می‌شوند.
وی افزود: رقابت‌های کونگفو آقایان قهرمانی کشور در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان به مدت سه روز و از چهارم تا ششم بهمن امسال در شهر کرج برگزار خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.