به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز چهارشنبه در نشست سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سمن های این استان ایده ها و راهکارهای پیشنهادی خود برای کاهش انواع آسیب های اجتماعی در استان از جمله طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی را ارائه دهند.
وی افزود: مشارکت همه جانبه اعضای تمامی سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد در اجرای این ایده ها و راهکارها و نظارت مستمر فرمانداری های هشت گانه این استان برای تحقق مطلوب آنها ضروری است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 13 دستگاه اجرایی این استان در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی اعتبار دولتی دریافت می کنند و به زودی نیز نظارت لازم بر نحوه هزینه کرد این اعتبارات انجام خواهد شد.
نظری عنوان کرد: افزایش نشاط در جامعه با محوریت جوانان به پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی کمک بسزایی می کند.
وی خواستار نشاط بخشی هر چه بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد با اجرای برنامه های مختلف به ویژه در حوزه جوانان شد.
نظری ابراز داشت: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه جوانان توجه بیشتری داشته باشد و برای سال آینده نیز هدف گذاری های لازم در راستای افزایش نشاط بین نسل جوان این استان را انجام دهد.
هم اینک 70 سازمان مردم نهاد فعال در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سلامت فعالیت می ‌کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.