به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز چهارشنبه در نشست ارتقای امنیت اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: جوانان در این استان مقابل برخی از مشکلات زندگی به‌سوی اسلحه روی آورده که این امر منجر به ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود.
وی افزود: برخی از جوانان این استان قادر به کنترل رفتارهای خود نبوده و فرد دارای اختلال کنترل رفتار، مایل است تا به خود و دیگران آسیب برساند.
کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 حدود 713 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 115 هزار نفر از آنان بین 15 تا 25 سال سن دارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری نشست‌های کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و ارائه خروجی‌های مناسب می‌تواند در راستای رفع دغدغه‌های مردم این استان و اصلاح امور بسیار مؤثر باشد.
وی عنوان کرد: مدیران باید پاسخگوی خواسته‌های مردم در اداره‌ها باشند و تکریم ارباب رجوع را رعایت کنند.
نظری تصریح کرد: موضوع عدم استفاده از سلاح‌های مجاز و غیرمجاز در عروسی‌ها باید به‌صورت جدی پیگیری شده و دیگر شاهد این گونه حوادث در این جشن ها نباشیم.
وی افزود: رسانه‌ها باید در راستای گسترش و اشاعه صحیح مهارت‌های زندگی و آموزش این مهارت‌ها گام بردارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های موجود در استان تنها به دنبال بالا بردن تیراژ و مخاطب نباشند زیرا که رسانه‌ها تأثیر گذار تراز هر چیزی در جامعه هستند.
وی تصریح کرد: این کمیسیون تنها بر روی مسائل شهر یاسوج و مشکلات آن نباید متمرکز شده و تمامی شهرهای این استان در این نشست‌ها بررسی شوند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز گفت: این کمیته بازوی توانمند و اتاق فکری برای شورای تأمین این استان است.
علی فتح میر محمدی افزود: امنیت تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد باید تأمین شود.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیان کرد: پارک جنگلی یاسوج نیازمند ساماندهی و تجهیز به سیستم روشنایی در شب و گشت نیروی انتظامی در بعضی از ساعات روز است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 14 باغ تفریحی در جاده آبشار یاسوج موجود بوده که از این تعداد تنها 6 مورد دارای مجوز هستند.
الماس قبادی ابراز داشت: این مهم زمینه ناامنی برای منازل مسکونی و افراد جامعه را ایجاد می‌کند.
وی عنوان کرد: باغ‌های تفریحی در جاده آبشار یاسوج بدون مجوز از این اداره باید توسط اماکن جمع آوری شوند.
آبشار یاسوج ازجمله جاذبه‌های گردشگری شهر یاسوج است که سالانه هزاران گردشگر از آن بازدید می‌کنند.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: موسوی
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.