به گزارش ایرنا،شاهرخ کناری چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد اظهار داشت: هر مدیر اجرایی در این شهرستان باید خود را هم راستا با سیاست های توسعه گرایانه دولت دوازدهم تطبیق دهد.
وی تصریح کرد: قدرت ایجاد تعامل و هماهنگی با سازمان های تابعه، جذب اعتبار و عملگرا بودن همواره از ماموریت ها و اولویت های کاری مدیران باشد.
وی یادآور شد: شهرستان بویراحمد در بسیاری از زیرساخت ها در بخش های مختلف به ویژه در حوزه مخابرات، راه ، آب از جمله در روستاها با چالش های فراوانی مواجه است که باید مدیران مربوطه در این حوزه ها بیش از پیش در حل معضلات و مشکلات این بخش ها همت کنند.
فرماندار بویراحمد گفت: مشکل حاشیه نشینی و افزایش روزافزون جمعیت از روستاها و مناطق مختلف استان به شهر یاسوج و بروز و افزایش برخی آسیب های اجتماعی نیز از دیگر چالش های موجود در این شهرستان است که باید تدابیر و تمهیدات لازم با نگاه کارشناسانه برای حل آنها اقدام شود.
وی با بیان اینکه هر مدیری باید با خط‌ مشی و سیاست‌های دولت تدبیرو امید همراه باشد، گفت: بررسی گزارش عملکرد هر دستگاه اداری به صورت ماهانه در دستور کار قرار می گیرد.
وی افزود: شرایط امروز و وجود مشکلات و دغدغه های مردم ایجاب می کند که مدیران باید دغدغه ای جز خدمت و تلاش بیشتر برای رفع چالش ها نداشته باشند.
کناری گفت: هر مدیر اجرایی باید بدون روزمرگی ، محافظه کاری و کم کاری و با ایجاد خلاقیت توان مدیریت بر حل مسایل و بحران ها را سرلوحه کار خود قرار دهند و مدیران شانی جز خدمتگزاری به مرم برای خود قایل نباشند.
شهرستان بویراحمد با نزدیک به 300هزار نفر جمعیت بیشترین جمعیت کهگیلویه و بویراحمد را در خود جای داده است.
این شهرستان با سیل مهاجرت از دیگرمناطق استان روبه رو است که همین موضوع نگاه ویژه دولت در زمینه ایجاد زیرساخت ها و امور زیربنایی بیشتر را می طلبد.
خبرنگار: حمید جهان** علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.