به گزارش ایرنا،پیروزی تیم مدعی نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال،برد خارج از خانه در رقابت های لیگ برتر واترپلو،برد شیرین نفت و گاز در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور،تداوم صدرنشینی تیم بستکبال در رقابت های بستکبال لیگ دسته دوم کشور و قهرمانی تیم هندبال دختران خردسال گچساران در مسابقات منطقه هفت کشور از مهمترین موفقیت های ورزش گچساران در هفته گذشته بود.
** گچساران در کورس قهرمانی لیگ برتر هندبال
نفت و گاز گچساران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران شهرداری شاهین‌شهر را شکست داد.
در این دیدار که ظهر روز جمعه در سالن پد خندق شهر دوگنبدان برگزار شد، تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه 26 بر 17 مهمان خود را مغلوب کرد.
تیم بانوان نفت و گاز گچساران تاکنون با 12امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به شهید چمران لارستان در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال بانوان ایران قرار دارد.
این تیم در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان 6 پیروزی و یک شکست کسب کرده است.
این تیم در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور 189 گل وارد دروازه حریفان کرده و 141 گل نیز دریافت کرده است.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران از سال 1385 سابقه حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور را دارد.
قهرمانی در لیگ دسته اول ایران و چندین سال حضور در لیگ برتر هندبال کشور از افتخارات تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران است.
نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ برتر، امسال با تیم‌های تأسیسات دریایی تهران، هیات هندبال اصفهان، هیات هندبال شاهین شهر، هیات هندبال کردستان، شهید چمران لارستان و بهمن بهبهان بازی می‌کند.
** برد شیرین خارج از خانه تیم واترپلو
نفت و گاز گچساران در هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلوی کشور تیم اصفهان را مغلوب کرد.
این دیدار عصر روز پنجشنبه در اصفهان برگزار شد و نفت و گاز گچساران موفق شد، میزبان خود را با نتیجه هفت بر 2 شکست دهد.
نفت و گاز گچساران تاکنون در بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلوی کشور چهار پیروزی و هشت امتیاز کسب کرده است.
تیم نفت و گاز گچساران تیم‌های نیروی زمینی ارتش، نوفلاح تهران و نماینده اصفهان را در رقابت‌های امسال لیگ برتر واترپلو شکست داده بود.
در رقابت‌های لیگ برتر واترپلوی امسال تیم‌های سایپا، شهید نوفلاح، نفت و گاز گچساران، نماینده اصفهان، نفت امیدیه، نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند.
** ادامه درخشش طلایی پوشان در لیگ دسته دوم فوتبال
تیم نفت و گاز گچساران در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور صنایع طلایی سمنان را برد.
در این دیدار که روز چهارشنبه در استادیوم شهدای نفت شهر دوگنبدان برگزار شد، نفت و گاز گچساران با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود گذشت.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با 14 بازی، هفت برد، پنج تساوی و قبول 2 شکست 26 امتیاز کسب کرده است.
شاگردان بهمن فرازمند که با دریافت هفت گل خود را به‌عنوان یکی از بهترین خط دفاعی و دروازه‌بان لیگ‌های ایران (لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو) معرفی کرده‌اند، در 10 هفته اخیر شکست‌ناپذیر بوده‌اند.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های سردار بوکان، شهرداری ارومیه، استقلال اهواز، شاهین ماهشهر، استقلال جنوب نفت، شهدای بابلسر، کاسپین قزوین، شهرداری کاشان، پرسپولیس مشهد، شهرداری بندرعباس و صنایع طلایی سمنان رقابت می‌کند
** تدوام صدرنشینی بلندقامتان بستکبال با وجود باخت
این دیدار دیروز جمعه در سالن بسکتبال فسا برگزار شد و تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران بازی را با نتیجه ۶۶ به ۷۱ به هیات بسکتبال این شهر واگذار کرد.
تیم بسکتبال مردان نفت وگاز گچساران با وجود این شکست همچنان با ۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه سوم لیگ دسته دوم بسکتبال کشور باقی ماند.
** قهرمانی دختران خردسال گچسارانی در منطقه هفت
رقابت‌های هندبال دختران خردسال منطقه ۷ کشور در بهبهان با قهرمانی تیم هندبال گچساران به پایان رسید.
مسابقات هندبال دختران خردسال منطقه ۷ ، ششم تا هشتم دی ماه برگزار شد.
در این رقابت‌ها تیم‌های هیات هندبال گچساران، پیشتاز بهبهان، هیات هندبال چرام، قصر و نشاط ایرانیان و هیات هندبال ایذه حضور داشتند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند.
** درخشش شطرنج بازان و والیبالیست های پیشکسوت
تیم شطرنج پیشکسوتان نفت و گاز گچساران در اولین دوره مسابقات مقطع سنی ۴۵ سال و بالاتر که بین ۱۲ تیم در محمودآباد برگزار شد ، موفق به کسب مقام سوم تیمی و مقام اول انفرادی و همچنین کسب سهمیه شرکت در مسابقات انتخابی وزارت نفت شد.
بر این این رقابت ها سیاوش نورافکن از تیم پیشکسوتان نفت و گاز گچساران بدون شکست توانست عنوان بهترین بازیکن شرکت ملی نفت در این رقابت ها و نیز سهمیه حضور در مسابقات انتخابی وزارت نفت را بدست آورد.
اولین دوره مسابقات والیبال پیشکسوتان شرکت ملی نفت ایران(45 سال و بالاتر) که از تاریخ جمعه یکم دی ماه 1396 با حضور 8 تیم منتخب (گچساران ، اهواز ، تهران ، پایانه های نفتی ، فلات قاره ، نفت مرکزی ، امیدیه و مسجدسلیمان) برگزار شد.
در این مسابقات تیم والیبال پیشکسوتان نفت و گاز گچساران با غلبه بر تیم فلات قاره به مقام سوم مسابقات دست یافت ، ‎تیمهای ستاد تهران و ستاد اهواز نیز مقامهای اول و دوم را کسب کردند
** درخشش سوارکاران گچسارانی
2 سوارکار گچسارانی در رقابت های اسبدوانی خوزستان موفق به کسب دو مقام دومی شدند.
در جریان رقابت های قهرمانی اسبدوانی اسب های عرب که در خوزستان برگزار شد در رده 20 امتیازی اسب گریز به مالکیت شهرام موسوی از باشگاه شاهین گچساران و چابکسواری نوید زهرایی موفق به کسب مقام دوم شد.
همچنین در رده صفر امتیاز اسب نگانیو به مالکیت سعید عربی از باشگاه رخش گچساران با چابکسواری نوید زهرایی به مقام دوم دست یافت.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 18 تیم در رشته‌های مختلف ورزشی در لیگ‌های کشوری دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده: علیزاده
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.