به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچروز یکشنبه پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز اظهار کرد: امروز یک بازی سخت، محکم و هجومی را از سوی دو تیم شاهد بودیم اگر چه باید بگویم که تیمم در موقعیتی سخت قرار دارد و همچون گذشته شاداب نیست.
سرمربی تیم پرسپولیس با بیان این که نتیجه بازی عادلانه و منطقی بود افزود: در ابتدا شروع خوبی داشتیم و به گل رسیدیم اما در ادامه نتوانستیم راهی برای به ثمر رساندن گل دوم پیدا کنیم. هنوز تا آخر فصل راه زیادی مانده و ممکن است در ادامه مسابقات شاهد نتایج غیرمنتظره زیادی باشیم.
وی با بیان این که فولادی ها امروز با تمام توان و جسارت به میدان آمدند افزود: در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که اگر گل دوم را به ثمر برسانند پیروز بازی هستند اما متاسفانه نتوانستیم به این مهم دست یابیم. ما اکنون در سخت‌ ترین موقعیت قرار داریم و بازیکنان ما استراحت مناسبی ندارند. پیش از بازی ما در جام حذفی صنعت نفت آبادان 10 روز فرصت استراحت داشت، در حالی که ما فقط چهار روز استراحت کردیم.
برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به عملکرد تیم لطمه ای وارد نمی کند افزود:خوشبختانه ما بازیکنان و نیمکت خوبی داریم و از این موضوع ترسی نداریم، به رغم این که امروز چهار بازیکن اصلی خود امیری، طارمی، ماهینی و نوراللهی را در اختیار نداشتیم اما خوب ظاهر شدیم.
وی با اشاره به این که بازیکنان فولاد در این دیدار موقعیت زیادی ایجاد نکردند اما فشار زیادی به ما آوردند افزود: ما با فولادی بازی کردیم که سوم جدول است و همیشه یک رقیب جدی برای ما محسوب می‌شود، آنها امروز امتیاز می‌خواستند و ما را تحت فشار قرار دادند هر چند که بازیکنان ما شادابی لازم را نداشتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادش را با تیم تمدید خواهد کرد افزود: به زودی همه چیز را از طریق سایت باشگاه متوجه خواهید شد.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر با تساوی یک بریک به پایان رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.