به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، غلام محمد زارعی در پیام خود به نماینده اسبق مردم شهرستان‌های باشت و گچساران و برادر شهیدان جعفری آورده است: خبر درگذشت مادر گرامی شهیدان جعفری موجب تأثر و تألم خاطر دوستداران و ارادتمندان به‌ویژه مردم شهید پرور استان شد.
وی در این پیام یادآور شده است: بدون شک پاداش صبر و فداکاری این مادر دلسوز، فداکار و مهربان رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاء و ارواح شهدای گرانقدر و فرزندان شهیدش را نصیبش خواهد کرد.
شهید مرتضی جعفری در اول مهر 1344 در روستای دیل دیده به جهان گشود و در تاریخ 23 بهمن 1364 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.
شهید محمد شفیع جعفری نیز در اول خرداد 42 در روستای دیل متولد و در تاریخ 9 اسفند 65 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مهری حاجی زاده مادر علی مراد جعفر نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز هست.
زارعی همچنین در پیام دیگری درگذشت پدر گرامی سردار شهید فریبرز پناهی را به خانواده گرانقدر به‌ویژه حجت الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.
رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آورده است: مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم، همرزمان، مردم شهید پرور استان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزند شهید سرافرازش و برای عموم بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌کنم.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.