فرج الله راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون به صورت آنلاین و همزمان با سراسر کشور 6 دی سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: مکان برگزاری این آزمون مرکز فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد واقع در شهر یاسوج است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آزمون بین سربازان متقاضی به منظور تأمین نیروی انسانی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار خواهد شد.
راد عنوان کرد: افراد پذیرفته شده در این آزمون بر اساس نیاز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در برخی رشته‌ها در شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، باشت و لیکک به کار گرفته می‌شوند.
وی ابراز داشت: این رشته‌ها شامل تأسیسات، الکترونیک، برق، مکانیک خودرو، عمران و جوشکاری است.
11 مرکز دولتی وابسته به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد هم اینک در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد سه مورد ویژه آقایان، سه مورد ویژه بانوان، چهار مورد دومنظوره و یک مورد نیز در زمینه فناوری اطلاعات است.
77 آموزشگاه آزاد وابسته به اداره کل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در استان وجود دارد که از این تعداد 29 مورد در شهرستان بویراحمد، 18 مورد در شهرستان گچساران، 13 مورد در شهرستان کهگیلویه، شش مورد در شهرستان بهمئی، چهار مورد در شهرستان دنا، سه مورد در شهرستان لنده، 2 مورد در شهرستان چرام و 2 مورد نیز در شهرستان باشت در حال ارائه آموزش‌های مهارتی لازم به متقاضیان هستند.
190 مربی آموزش‌های مهارتی را به متقاضیان شرکت کننده در مراکز دولتی و خصوصی کهگیلویه و بویراحمد ارائه می‌دهند که از این تعداد 160 نفر حق التدریس پاره وقت و 30 نفر نیز رسمی تمام وقت هستند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.