به گزارش ایرنا، رضا دهبانی پور روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در یاسوج، اظهار داشت: برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی با محتوای سبک زندگی ایرانی و اسلامی یکی از از مهمترین برنامه ها در این راستاست.
وی تصریح کرد: البته برای گسترش این مهم از ظرفیت نخبگان، دستگاه ها و نهادهای مرتبط از جمله آموزش و پرورش، داشگاه ها و حتی سازمان های مردم نهاد نیز استفاده خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به افزایش روز افزون دریافت تصاویر شبکه ماهواره ای فارسی زبان در کشور در جهت تخریب بنیان خانواده ،ضرورت ارایه آموزش های لازم در این زمینه امری اجتناب ناپذیر است.
امام جمعه یاسوج نیز گفت: تجلی و اثر بخشی سبک زندگی اسلامی در جامعه باید دغدغه تمامی دستگاه های متولی به ویژه اهالی فرهنگ در این استان باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی اظهار داشت: در راستای گسترش این وظیفه اسلامی باید برنامه ها و همایش ها نیز به صورت مستمر باشد و تنها مربوط مختص به زمان و مقطع خاصی نباشد.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: چنانچه کسی تصمیم به نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی و اسلامی دارد نقطه عزیمت و سکوی پرتابش در وهله نخست خود شخص و خانواده اش است.
وی تصریح کرد: همایش ها و سخنرانی ها زمانی نقش مطلوبی دارند که با عمل همراه شود.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشار: علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.