به گفته کارشناس دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد مجمع بانوان اصلاح طلب استان اگرچه مجوز مرکزی دارد اما متاسفانه در استان فاقد مجوز است.

 یوسف رخ فروز، در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت:متاسفانه  مجمع بانوان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد باوجود داشتن مجوز از سوی مجمع مرکزی فاقد مجوز استانی بوده و محدودیت در فعالیت های سیاسی آنها به دلیل نبود مجوز است.

وی با تشریح کمیسیون ماده 10 احزاب سیاسی و نحوه دریافت مجوز از سوی احزاب و مجامع، اظهارداشت: مجمع بانوان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت مجوز استانی تشکیل پرونده در دفتر سیاسی و انتخابات استانداری این استان داده اما متاسفانه مدتی است که پیگیر این پرونده برای دریافت مجوز استانی نشده‌اند.

کارشناس دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دست اندرکاران مجمع بانوان اصلاح طلب استان می توانند در کوتاهترین زمان ممکن به این دفتر در استانداری استان مراجعه و با تکمیل پرونده خود به فعالیت های سیاسی خود تعیین شده در استان ادامه دهند.

رخ فروز انجام هرگونه فعالیت سیاسی از سوی جریان های سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد را منوط به داشتن مجوزهای لازم عنوان و خاطرنشان کرد: اگر جریان های سیاسی فاقد این مجوزها باشند بدون شک در آینده با مشکلاتی روبرو خواهند شد.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بافت قومی و قبلیه‌ای حاکم برآن، انجام فعالیت‌های سیاسی در آن نیز شرایط خاص خود را می‌طلبد که اگر احزاب و جریان‌های سیاسی دارای مجوزهای لازم استانی باشند بهتر  می‌توانند به فعالیت‌های سیاسی خود در این استان ادامه دهند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.