مسئول رسانه ای باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: تیم نفت و گاز این شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه در دور رفت مسابقات لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور که در سالن شیرودی شیراز برگزار شد تیم های آکادمی قائمی قم و شهید حججی شیراز را شکست داد.
امین دهقانی افزود: تیم تنیس روی میز نفت و گاز گچساران با نتیجه پنج بر یک آکادمی قائمی قم را شکست داد.
وی بیان کرد: این تیم در بازی در برابر شهید حججی شیراز نیز پنج بر صفر از سد میزبان رقابت ها گذشت.
دهقانی تصریح کرد:تیم هندبال نفت و گاز گچساران با پیروزی بر پتروشیمی مارون از هفته هشتم لیگ برتر مردان ایران صدرنشینی خود را تثبیت شد.
وی در این دیدار که بعدازظهر روز جمعه درسالن بعثت ماهشهر برگزار شد، تیم هندبال نفت و گاز گچساران موفق شد در یک بازی دیدنی با نتیجه 26 بر 24 میزبان خود را مغلوب کند.
هم اکنون تیم هندبال نفت و گاز گچساران با 6 پیروزی، یک تساوی و 13 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی لیگ برتر مردان کشور قرار دارد.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور سال جاری آغاز شده و براساس برنامه زمان بندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می‌رسد.
وی گفت:تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران با پیروزی بر تأسیسات دریایی تهران از هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در یک‌قدمی صدر جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار گرفت.
دهقانی ابراز داشت:در این دیدار که روز جمعه در سالن پدخندق شهر دوگنبدان برگزار شد نفت و گاز گچساران با نتیجه ٢٦ بر ١٦ از سد تأسیسات دریایی تهران گذشت.
نفت و گاز گچساران با این برد ١٠امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به شهید چمران لارستان در رتبه دوم جدول قرار گرفت.
نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان تاکنون 163 گل وارد دروازه حریفان کرده‌اند و 124 گل نیز دریافت کرده است.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران از سال 1385 سابقه حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور را دارد.
قهرمانی در لیگ دسته اول ایران و چندین سال حضور در لیگ برتر هندبال کشور از افتخارات تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران است.
نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ برتر، امسال با تیم‌های تأسیسات دریایی تهران، هیات هندبال اصفهان، هیات هندبال شاهین شهر، هیات هندبال کردستان، شهید چمران لارستان و بهمن بهبهان بازی می‌کند.
مسئول رسانه ای باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران بیان کرد: تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در هفته چهارم لیگ دسته دوم بسکتبال کشور تیم شهرداری بندرعباس را شکست داد.
در این دیدار که عصر روز جمعه در سالن شهر دوگنبدان برگزار شد، تیم نفت و گاز گچساران در یک بازی دیدنی با نتیجه 67 بر 57 مهمان خود را مغلوب کرد.
نفت و گاز گچساران در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال کشور با قرعه استراحت، هفته دوم با نتیجه 69 بر 66 هیات بسکتبال فسا و هفته سوم نیز 60 بر 52 هیات بسکتبال جهرم را شکست داده بود.
مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال کشور در چهار گروه در فصل 1396 برگزار می‌شود.
نفت و گاز گچساران در این مسابقات در گروه سوم با تیم‌های جهرم، فسا، شهرداری بندر عباس، طلای سبز رفسنجان رقابت می‌کند.
عقاب تهران، ملوان بندر انزلی، شهرداری آذرشهر، شهرداری نوین تبریز در گروه اول این مسابقات حضور دارند.
رعد پدافند هوایی آبادان، خلیج فارس قم، هیئت بسکتبال قزوین، هیئت بسکتبال زنجان، هیات بسکتبال اسدآباد نیز در گروه دوم به دیدار هم می‌روند.
گروه چهارم لیگ دسته دوم بسکتبال نیز شامل تیم‌های هیات بسکتبال همدان، یس آل گرگان، مهتاب قم، نسل طلایی شاهرود است.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: علیزاده
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.