مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم متهمان شکار 2 قلاده جوجه تیغی در بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، " سیداسدالله هاشمی " گفت: متهمان شکار 2 قلاده جوجه تیغی به چاپ 14 مترمربع بنرباموضوعات محیط زیستی محکوم شدند.

وی افزود: این متهمان فرصت دارند با هماهنگی اجرای احکام کیفری حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده، هفت عدد بنر به طول 2 وعرض یک متر درمیادین شهر قلعه رئیسی نصب نمایند.

مدیرکلحفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در استان با تعاملات خوب و قابل قبولی که با مراجع انتظامی و قضایی ایجاد شده، مامورین نیروی انتظامی پاسگاه کوشک قلعه رئیسی به 2 نفر متخلف برخورد می کنند که بوسلیه 3 قلاده سگ آموزش دیده، 2 قلاده جوجه تیغی شکار و به مقصد برازجان استان بوشهر درحرکت بودند.

هاشمی افزود: برای متخلفان پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که در ادامه رسیدگی، متهمان به شکار 2 قلاده جوجه تیغی محکوم شدند.

این مقام مسئول ضمن تشکر ویژه از توجه دادیار محترم شعبه اول دادگاه عمومی بخش چاروسا به مقوله حفظ و اهمیت محیط زیست،اظهارداشت: متهمان به 18 میلیون ریال جریمه کیفری و چاپ 7عدد بنر به طول 2 و عرض یک متر با مضامین ارزش حیوانات درحیات وحش طبق فتوای مراجع عالی‌قدر کشور درمورد احکام شرعی خوردن گوشت جوجه‌تیغیمحکوم شدند که باید آنها را در سطح شهر قلعه رئیسی و مکان‌های پرتردد نصب کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.