زلزله‌ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه هفته جاری در استان کرمانشاه رخ داد که به مناطقی از غرب کشور خسارت‌ وارد کرده و صدها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.
فرید محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 17 مورد از این پایگاه ها مربوط به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف استان بوده و ثابت هستند.
وی افزود: 12 پایگاه دیگر نیز سیار بوده و با همکاری 12 مرکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد وظیفه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم این استان را بر عهده دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مواد غذایی کنسرو شده، شیرخشک، نان، آب معدنی، پوشاک گرم، پتو و زیرانداز از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده غرب کشور است.
محبی عنوان کرد: تمامی کمک های جمع آوری شده در 29 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در اسرع وقت برای توزیع بین مردم مناطق زلزله زده غرب کشور تحویل کمیته امداد استان کرمانشاه می شود.
وی ابراز داشت: کمک های نقدی مردم کهگیلویه و بویراحمد برای تأمین کالاهای اساسی زلزله زدگان هزینه خواهد شد.
محبی گفت: مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0102229056009 نزد بانک صادرات استان شعبه جمهوری واریز کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.