حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز آماده همکاری لازم با متولیان امر برای تدوین این نقشه راه است.
وی افزود: قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه هایی در سطح کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای توانمندسازی تحصیلی و اقتصادی کودکان کار این استان وجود دارد اما به طور مطلوب و دقیق اجرا نمی شوند.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی این استان از وظایف محوله به آنها در زمینه توانمندسازی تحصیلی و اقتصادی کودکان کار شانه خالی می کنند.
حجت الاسلام میرمحمدی عنوان کرد: تعداد کودکان کار در کهگیلویه و بویراحمد رو به افزایش بوده و باید برای جلوگیری از این روند هر چه سریعتر چاره اندیشی شود.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به جای داشتن نگاه سیاسی و اقتصادی تا حدی نیز نگاه فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.
حجت الاسلام میرمحمدی گفت: در صورت تحقق این امر مهم بخش عمده ای از مشکلات حوزه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از جمله در زمینه کودکان کار برطرف می شود.
بر اساس اعلام مسئولان اداره کل بهزیستی کهگیلویه بویراحمد تاکنون 295 کودک کار در نقاط مختلف استان به ویژه شهر یاسوج شناسایی شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.