به گزارش ایرنا، هادی زارع پور روز سه شنبه در همایش یک روزه همیار آب در مدرسه ابتدایی فرهنگیان یاسوج اظهار داشت: این تعداد دانش آموز در هزار و 500 آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
وی افزود: دانش آموزان پسر و دختر همیار آب کهگیلویه و بویراحمد آموزش های مربوط به صرفه جویی و مصرف بهینه آب را فراگرفته و آنها را در خانواده خود و جامعه ترویج می دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح همیار آب با هدف مشارکت دادن هر چه بیشتر دانش آموزان این استان برای فرهنگ سازی مطلوب تر در زمینه مصرف بهینه آب در استان اجرا می شود.
زارع پور عنوان کرد: دانش آموزان همیار آب کهگیلویه و بویراحمد می توانند بهترین سفیران انتقال فرهنگ مصرف بهینه آب در این استان باشند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: طرح همیار آب با همکاری این شرکت و اداره کل آموزش و پرورش استان از 2 سال قبل تاکنون در تمامی مدارس استان در حال اجراست.
سید علی لدنی نژاد اظهار داشت: این طرح از ابتدای سال تحصیلی جاری با مشارکت معلمان و دانش آموزان در مدارس کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی نیز ادامه دارد.
وی افزود: این طرح در سال جاری با شعار «هر دانش آموز یک همیار آب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.
لدنی نژاد بیان کرد: اثرپذیری و اثرگذاری دانش آموزان یکی از بهترین روش ها و بستری مناسب برای ترویج روزافزون فرهنگ مصرف بهینه آب در جامعه است.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.