به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز شنبه در آیین تکریم ومعارفه شهرداران قدیم و جدید یاسوج ،افزود: نگاه شهردار و شورای اسلامی شهر نباید تنها به کالبدهای فیزیکی و ظاهری شهر محدود شود بلکه شهر را باید در قالب یک بسته جامع و کامل با همه ظرفیت ها و هویت های فرهنگی و تاریخی ساکنان و شهروندان آن قلمداد کرد.
وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر وابسته به یک گروه ، طایفه، تبار، جناح و قبیله خاص نیست ، گفت: خدمات و منابع باید به طور عادلانه میان همه گروه ها و تک تک شهروندان توزیع شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد که نگاه های قومیتی، گروهی، جناحی و طایفه ای نقطه آغاز انحراف در مدیریت اجرایی و شهری در کهگیلویه وبویراحمد است که باید اعضای شورای اسلامی و شهردار جدید با ظرافت و تیزبینی مواظب این انحرافات باشند.
احمدی ایجاد فضای همدلی، هماهنگی و تعامل بین همه دستگاه ها اعم از مدیریت اجرایی و دولت و سایر بخش ها برای ساختن شهر را ضروری دانست و افزود: اجرای منظم امور و خدمات رسانی به مردم بدون داشتن تعامل ممکن نیست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد وجود حاشیه نشینی و افزایش مهاجرت را یک معضل و آسیب جدی در اینده شهری یاسوج دانست و گفت: رشد قارچ گونه برخی سکونت گاهی غیررسمی باید متوقف شود.
وی حرکت به سمت درامدهای پایدار را یک ضرورت اساسی در شهرداری های 17 گانه این استان دانست و گفت: شوراها و شهرداران باید برای تحقق این مهم به عنوان یکی از ملاک های ارزیابی آنان تمرکز کنند.
حمایت از سرمایه گذاران و تقویت بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت های متناسب با ساختار و فضای کالبدی شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران از دیگر توصیه ها و تاکیدهای استاندار کهگیلویه وبویراحمند به اعضای شورا و شهردار جدید یاسوج بود.
در این آیین نستهن مقدم به عنوان شهردار جدید یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد معرفی و ازخدمات محمد علی جاوید شهردار سابق تجلیل شد.
یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد معروف به پایتخت طبیعت ایران ،افزون بر 130هزار نفر جمعیت دارد.
این شهر قدمتی کمتر از 50 سال دارد.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار: علیزاده
3016/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.