به گزارش ایرنا، حسن نوروزی چهارشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: یکهزار و 520 میلیارد ریال از این میزان اعتبار تاکنون تخصیص یافته است.
وی افزود: این میزان تخصیص اعتبار شامل 350 میلیارد ریال به صورت نقدینگی و مابقی نیز در قالب اسناد خزانه اسلامی و یا اوراق مشارکت بوده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال جاری یکهزار و 200 میلیارد ریال درآمد تملک دارایی‌ های سرمایه‌ ای استانی، یکهزار و 40 میلیارد ریال از محل ارتقای شاخص ‌های توسعه و 168میلیارد ریال نیز از محل قانون متوازن به این استان ابلاغ شده است.
نوروزی عنوان کرد: اعتبارات ابلاغ شده به کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری از محل نفت و ملی استانی بوده به ترتیب یکهزار و 800 میلیارد ریال و 852 میلیارد ریال است.
وی ابراز داشت: سال جاری از محل 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده 207 میلیارد ریال و از محل اعتبارات طرح های ملی 2 هزار و 930 میلیارد ریال به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اعتبار 2 هزار و 930 میلیارد ریالی برای 24 طرح ملی این استان مصوب شده است.
نوروزی اظهار داشت: تخصیص اعتبار 280 میلیارد ریالی طرح های ملی استانی شده کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری شامل 230 میلیارد ریال به صورت اوراق مشارکت یک ساله و 50 میلیارد ریال نیز در قالب اوراق مشارکت 2 ساله بوده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.