حسن نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بودجه تخصیص‌یافته به طرح‌های عمرانی در سال 1391، سه هزار و 500 میلیارد ریال بود، درحالی‌که برای سال آینده 12 هزار و 400 میلیارد ریال بودجه برای طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: یک هزار و 780 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت و استانی برای طرح‌های عمرانی این استان در سال جاری در نظر گرفته شد که از این میزان تاکنون 50 درصد جذب شده است.
نوروزی اظهار داشت: 9 هزار و 660 میلیارد ریال به طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در سفر مرداد سال جاری هیات دولت مصوب شد.
وی ادامه داد: از این میزان اعتبار پنج هزار و 890 میلیارد ریال آن برای سال 1395 تصویب شده بود.
نوروزی میزان بودجه اختصاص‌یافته از سفر هیات دولت در این استان را پنج هزار و 470 میلیارد ریال ذکر کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 145 میلیارد ریال برای ساخت مراکز بهداشتی در دولت تدبیر و امید در قالب طرح تحول نظام سلامت در کهگیلویه و به ویر احمد هزینه شده است.
وی ادامه داد: 80 خانه بهداشت با اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال و سه مرکز بهداشت با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال در دولت یازدهم در مناطق مختلف این استان ساخته شده است.
نوروزی اظهار داشت: پنج هزار میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در بخش راه‌های اصلی، فرعی و برطرف کردن نقاط حادثه خیز استان هزینه شده است.
وی گفت: 600 میلیارد ریال در دولت یازدهم برای اجرای طرح‌های کوچک تأمین آب و ایستگاه‌های پمپاژ در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویر احمد هزینه شده است.
نوروزی گفت: 30 طرح ورزشی با اعتبار بیش از 220 میلیارد ریال در مناطق مختلف کهگیلویه و بویر احمد در سه سال گذشته اجرا شد.
کهگیلویه و بویراحمد با 700 هزار نفر جمعیت 9/ درصد جمعیت و همین میزان از مساحت ایران را دارد.
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.