فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یکی از سارقان سابقه‌دار با 10 فقره سابقه شرارت و درگیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" منوچهر سیاهپور " در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره درگیری و شرارت در بخش‌هایی از شهرستان کهگیلویه و به جهت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بلافاصله موضوع جهت بررسی در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

سرهنگ" سیاهپور" افزود: ماموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام گشت‌زنی هدفمند بصورت محسوس و نامحسوس، موفق به شناسایی شرور سابقه‌دار شدند که با انجام اقدامات پلیسی و در اجرای دستور مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه این فرد متهم را در مخفیگاهش دستگیر و یکدستگاه خودروی پژو پارس دارای سابقه سرقت را نیز کشف کردند.

وی در خصوص جزئیات عملیات دستگیری این شرور سابقه دار گفت: متهم در حین دستگیری با یک قبضه سلاح سرد (چاقو) به طرف ماموران حمله ور شد که با هوشیاری، سرعت عمل و درایت ماموران، مجال هیچگونه حرکت فیزیکی به وی داده نشد و متهم خلع سلاح و جهت سیر مراحل قانونی، به کلانتری تحویل داده شد .

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در تحقیقات مقدماتی ماموران ، این متهم به صراحت اعتراف به بیش از 10 فقره شرارت و درگیری در شهر دهدشت و حومه نمود و در ادامه به سرقت خودروی پژو پارس نیز معترف شد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.