به گزارش ایرنا، سردار محمدجعفر اسدی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح در یاسوج به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: چنانچه دفاع نیروهای نظامی ایران از کیان اسلام در عراق و سوریه نبود هم اینک امنیت پایدار و آرامش نیز در کشور وجود نداشت و تروریست‌های تکفیری اقدام به انفجار و ایجاد ناامنی در ایران می‌کردند.
وی افزود: اقتدار و استحکام فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف الهی و به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های مثال زدنی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دست آمده و اکنون نیز هیچ قدرتی فکر تجاوز به ایران را به ذهن خود راه نمی‌دهد.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) کشور بیان کرد: امروزه نیز این مردم و خانواده شهدا و ایثارگران هستند که سایه جنگ دشمنان قسم خورده و گروهک‌های تروریستی را از سر کشور برداشته‌اند.
سردار اسدی عنوان کرد: قشرهای مختلف ملت ایران در دوران دفاع مقدس به صحنه آمده و با تمامی وجود در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی استقامت کردند.
وی با تسلیت ماه محرم، ابراز داشت: روحیه شهادت طلبی ملت ایران و ایستادگی جانانه آنان در دوران دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورا و قیام خونین امام حسین (ع) است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مردم این استان در دوران دفاع مقدس با رشادت‌های مثال زدنی یک بار دیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب را به اثبات رساندند.
سردار یدالله بوعلی با اشاره به اینکه دفاع مقدس جنگ حق و باطل بود، اظهار داشت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد اکنون نیز به کوری چشم دشمنان در راه دفاع از ارزش‌های ناب نظام و انقلاب استوار و ثابت قدم هستند.
مداحی، نوحه سرایی و سینه زنی به مناسبت آغاز ماه محرم در این آیین اجرا شد.
31 شهریور تا 6 مهر هر سال به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.