به گزارش ایرنا، غلامرضا نجاری روز یکشنبه در نخستین همایش کسب و کار در تجارت الکترونیک در یاسوج اظهار داشت: سال گذشته پنج میلیون مرسوله پستی در کشور از طریق تجارت الکترونیک جابه جا شد که نسبت به دیگر کشورها رقم پایینی بوده و در این زمینه عقب‌ماندگی وجود دارد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری 10 میلیون مرسوله پستی در کشور از طریق تجارت الکترونیک جابه‌جا شود.
عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران بیان کرد: هدف ‌گذاری این شرکت مبنی بر جابه‌جایی 85 میلیون مرسوله پستی در کشور تا چهار سال آینده از طریق تجارت الکترونیک با همت، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های لازم قابل تحقق است.
نجاری عنوان کرد: عمده فعالیت‌های شرکت ملی پست ایران بر 2 محور مهم اسناد و کالا متمرکز شده و این شرکت در حوزه کالا نیز به سمت توسعه روزافزون تجارت الکترونیک در حال حرکت است.
وی ابراز داشت: در تجارت الکترونیک تمرکز اصلی بر روی محصولات و تولیدات داخلی در راستای عرضه آنها به بازارهای جهانی خواهد بود.
عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: تجارت الکترونیک به کمک تولیدکنندگان داخلی آمده و می‌تواند منجر به فروش هر چه بیشتر کالاهای ایرانی در دیگر کشورها شود.
نجاری اظهار داشت: توسعه روزافزون تجارت الکترونیک در کشور مستلزم تأمین زیرساخت‌های «آی.تی» و «آی.سی.تی» است که این زیرساخت‌ها نیز توسط شرکت ملی پست ایران در تمامی استان‌ها در حال فراهم شدن است.
وی افزود: کشور آماده یک جهش اساسی در زمینه تجارت الکترونیک است و شرکت ملی پست ایران نیز آمادگی کافی برای تأمین امکانات لازم در کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق هر چه مطلوب‌تر آن را دارد.
همایش یک‌روزه کسب و کار در تجارت الکترونیک با هدف استفاده از تجارت الکترونیک برای رونق هر چه بیشتر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد به همت اداره ‌کل پست و با مشارکت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان با حضور مدیران کل پست استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، فارس و کردستان در یاسوج برگزار شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.