به گزارش ایرنا، علیرضا قلمبر دزفولی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این میزان سرمایه‌گذاری از آغاز فعالیت این شرکت خدماتی در حوزه فناوری اطلاعات در این استان بوده است.
دزفولی یادآور شد: این شرکت بیش از 416 میلیارد ریال ظرف امسال و سال آینده در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری جدید خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت ایرانسل همچنین تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ سرمایه‌گذاری در این شرکت رتبه 13 کشور را داراست.

** سایت‌های شرکت رایتل به حدود 2 برابر می‌رسد
مدیرعامل شرکت رایتل نیز گفت: 100 درصد سهم شرکت رایتل مربوط به سازمان تأمین اجتماعی است که در دولت یازدهم نیز این اپراتور موفقیت‌هایی به دست آورد.
سید مجید صدری با بیان اینکه هم‌اینک 80 درصد مشترکان رایتل از دیتا استفاده می‌کنند، افزود: تعداد سایت‌های این شرکت از 31 مورد تا پایان سال جاری با حدود 2 برابر رشد به 60 مورد می‌رسد.
وی تصریح کرد: تاکنون این شرکت 200 میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری کرده که تا پایان امسال به بیش از 350 میلیارد ریال می‌رسد.

** 10 شهر کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش نسل چهار همراه اول
مدیرعامل شرکت همراه اول نیز گفت: در پنج ماه گذشته 376 میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری شده و ظرف سه ماه آینده نیز 15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید در این استان انجام خواهد شد.
وحید صدوقی افزود: از مجموع 17 شهر در کهگیلویه و بویراحمد 14 مورد آن زیرپوشش نسل سه و 10 شهر نیز زیرپوشش نسل چهارم همراه اول هستند.
کهگیلویه و بویراحمد هم‌اینک رتبه چهارم کشور را درزمینه پوشش همراه اول را دارد.
این استان دارای هشت شهرستان، 17 شهر و یک هزار و 676 روستای دارای سکنه است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.