رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استان از نبود مدیران ریسک‌پذیر رنج می‌برد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، لهراسب باقری در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی تصمیماتی که در این کارگروه گرفته می‌شود لازم‌الاجرا است، افزود: متاسفانه برخی از ارگان‌های دولتی و بانک‌های استان از اجرای این مصوبات سرباز می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه اجرا نکردن این مصوبات از سوی مدیران استان دهن‌کجی به دولت محسوب می‌شود، اظهار داشت: مسئولان باید با عمل به این مصوبات به شعارهای دولت مبنی بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی پایبند باشند.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در این استان تصریح کرد: علی‌رغم مصوبات فراوان در رابطه با همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی و بخش‌خصوصی، متاسفانه این بانک‌ها تعامل مناسبی با واحدهای تولیدی ندارند .

باقری با انتقاد از صدور مجوزهای فله‌ای در این استان، گفت: متاسفانه هر شخصی با واریز مبلغ ناچیزی به حساب برخی ادارات می‌تواند مجوز تاسیس دریافت کند .

این مسئول با بیان اینکه بهتر است این ادارات قبل از صدور اینگونه مجوزها، اهلیت شخص دریافت‌کننده را مورد بررسی قرار دهند، افزود : واگذاری فله‌ای مجوز تاسیس هم به ضرر شخص دریافت کننده خواهد بود و هم بانک‌های تسهیلات دهنده متضرر خواهند شد .

وی با بیان اینکه هر دریافت‌کننده مجوزی توانایی ایجاد واحد تولیدی را ندارد، تصریح کرد : این افراد با گرفتن تسهیلات و عدم بازپرداخت آن به بانک‌ها حق دیگر تولیدکنندگان را ضایع می‌کنند.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این استان از نبود مدیران ریسک‌پذیر رنج می‌برد، افزود: متاسفانه مدیران استانی به دلیل ریسک‌پذیر نبودن در مواردی که تولیدکنندگان این استان به کمک نیاز دارند از همکاری با آنها خودداری می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.