وزیر صنعت , معدن و تجارت دولت دوازدهم ساعتی پیش وارد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمد شریعتمداری وزیر صنعت, معدن و تجارت دولت دوازدهم دقایقی پیش برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیاتی وارد یاسوج مرکز این استان شد.

وی از مرز زمینی شیراز _ یاسوج وارد این شهر شد و در منطقه پریکدان. روستای تنگ سرخ بویراحمد مورد استقبال مسوولان استانی و مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران, ری و شمیرانات و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز که از فرزندان دیار استان کهگیلویه و بویراحمد است وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم را در این سفر همراهی می کند.

قرار است فردا جمعه سوم شهریورماه، شریعتمداری وزیر صنعت،معدن و تجارت ابتدا در گلزار شهدای یاسوج حاضر شده و به مقام شامخ شهدا ادای دین کند.

وی سپس به دیدار آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد برود و بعد از این دیدار نیز تعدادی از پروژه ها را به نمایندگی از هزار و 116 پروژه هفته دولت در این استان افتتاح و کلنگ زنی کند.

وزیر صنعت همچنین قرار است در نشست رسانه ای حاضر شده و به سوالات خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد پاسخ دهد. سفر شریعتمداری به کهگیلویه و بویراحمد 2 روزه خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.