مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما قول داده که تمام همکاری های لازم برای بیمه کردن خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد را انجام دهد.

به گزارش ایلنا، رضا دهبانی پور در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: آموزش خبرنگاران رسانه‌ها و حتی هنرمندان مهمترین اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در سالجاری بوده و بطورحتم نسبت به سال های گذشته شدت دوچندان خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود, اظهارداشت: در کنار این دوره‌ها, کارگاه‌های مرتبط نیز برگزار می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از خبرنگاران و هنرمندان می‌خواهیم با ما همکاری داشته تا بهتر بتوانیم دوره‌های بعدی را برگزار کنیم.
 
دهبانی پور با بیان اینکه تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در تمامی شهرستان ها نیز برگزار می شود, تصریح کرد: نبود بیمه مهمترین مشکل کنونی در حوزه رسانه‌های استان است.
 
وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما قول داده که تمام همکاری‌های لازم برای بیمه کردن خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد را داشته باشد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر بیمه کردن خبرنگاران از سوی مسئولان رسانه‌ها, یادآور شد: امیدواریم در سالجاری مسئولان رسانه ها بنحو شایسته‌ای اقدام به بیمه کردن خبرنگاران خود کنند.
 
دهبانی پور گفت: 58 مجوز رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده که در دولت یازدهم شاهد شکوفایی بسیاری از این مجوزها بوده‌ایم.
 
وی افزود: اگر برخی از صاحبان مجوزها اقدام به فعال کردن رسانه‌های خود نکنند مجوزهای صادر شده با مشکلاتی روبرو خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.