به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سال جاری اعتبارات قابل توجهی در قالب اسناد خزانه اسلامی توسط دولت به استان های مختلف کشور تخصیص یافته است.
وی افزود که پیش بینی می شود سهم کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات اسناد خزانه اسلامی سال جاری چشمگیر باشد و همین امر نیز ضرورت تلاش هر چه بیشتر مدیران اجرایی استان برای جذب کامل آن را افزایش می دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برش استانی طرح های عمرانی اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی سال 1396 تا اوایل هفته آینده توسط دستگاه های اجرایی تهیه و به سازمان برنامه و بودجه استان به عنوان دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه شود.
خادمی عنوان کرد که سهم دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از برش کشوری طرح های عمرانی اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی سال جاری نیز به زودی مشخص شود.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به اجرای آن دسته از طرح های عمرانی اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی کنند که دارای اهمیت، کارآیی و اثرگذاری لازم بوده و در کمترین زمان ممکن نیز تکمیل و افتتاح شوند.
خادمی گفت که در این صورت کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اجرای طرح های اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی به عملکرد مطلوبی در کشور دست می یابد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.