به گزارش ایرنا، آرمین محمودی روز سه شنبه در نشست خبری در یاسوج اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برای اعطای 10 هکتار زمین در پردیس 60 هکتاری خود واقع در روستای سرآبتاوه به منظور ساخت پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد.
وی افزود که انتقال دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به پردیس جدید در روستای سرآبتاوه و سرمایه گذاری آموزشی و علمی هر چه بیشتر در آن مستلزم تعیین تکلیف و انتقال سند مالکیت این پردیس توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه از جمله اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس واحد یاسوج گفت که با اشاره به اقدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر حذف 12 رشته مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد دهدشت، بیان کرد: با تلاش، پیگیری و اهتمام ویژه هر سه نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی این رشته‌ها احیا شد.
محمودی عنوان کرد که افزون بر 15 هزار دانشجوی پسر و دختر در رشته‌ها و مقاطع مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت مشغول به تحصیل هستند.
وی ابراز داشت: هفت هزار و 500 نفر از این تعداد در یاسوج، پنج هزار و 500 نفر در دوگنبدان و 2 هزار نفر نیز در دهدشت تحصیل می‌کنند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس واحد یاسوج گفت که دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت دارای حدود 300 عضو هیأت علمی است.
هم اینک در دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت در مقطع کارشناسی به ترتیب 50، 40 و 20 رشته فعال است.
تعداد رشته‌های فعال در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت نیز به ترتیب 33، 30 و 12 مورد است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.