به گزارش حجت الاسلام علیرضا علیپور دوشنبه شب در نشست با خبرنگاران در گچساران اظهار داشت: اعتراض نسبت به عملکرد بازیکنان، مربیان و داوران حق هواداران هر تیمی است.
وی بیان کرد که ایستادن تماشاگران پشت به ورزشگاه یا تکان دادن نمادهایی مانند پرچم با رنگ های خاص برای نشان دادن نارضایتی هواداران تجربه فوتبال حرفه ای جهان است.
رئیس کمیته نظارت و بازرسی صیانت سازمان لیگ فوتبال ایران بیان کرد که این راهبرد در وهله نخست در ورزشگاه آزادی برای تیم های استقلال و پیروزی سال 1396 عملی می شود.
حجت الاسلام علیپور ابراز داشت که فرهنگ سازی با تعامل بیشتر رسانه های ارتباط جمعی، همکاری کانون های هواداران و باشگاه ها برای کاهش حواشی فوتبال کشور راهکارهای دیگری برای کاهش حواشی فوتبال در ایران است.
وی با اشاره به فرهنگ اصیل اسلامی در بین مردم مسلمان ایران و حضور تیم ملی ایران در عرصه های جهانی افزود که بسیج تمام امکانات برای کاهش حواشی فوتبال الزامی است.
حجت الاسلام علیپور برگزاری دوره های آموزشی برای فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی از برنامه های فدراسیون فوتبال برای ترویج اخلاق ورزشی است.
وی با یادآوری بازدید از زیرساخت های فوتبال در گچساران و استعدادهایی که هم اکنون در لیگ های برتر و دسته اول در حال فعالیت حرفه هستند، گفت که فوتبال این شهرستان شایستگی حضور در سطوح اول فوتبال کشور را دارد.
تیم نفت و گاز گچساران که تا هفته های پایانی لیگ دسته دوم فوتبال قرار داشت به دلیل حواشی نتوانست به لیگ دسته اول راه یابد.
این تیم که سابقه تجربه بازی در جام آزادگان را دارد هم اکنون خود را برای فصل جدید لیگ دسته دوم کشور آماده می کند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار:فرزانه شریفی**انتشاردهنده:حسینعلی راشکی
8143/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.