غلام محمد زارعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که با توجه به رایزنی ها و مکاتبات انجام شده این میزان هزینه خرید تجهیزات در قالب طرح تحول سلامت و توسط وزارت بهداشت تامین می شود.
وی تصریح کرد که البته وزارت بهداشت در ابتدا مجموعه استانداری و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را متعهد به تامین حدود 80میلیارد ریال از کل هزینه کرده بود که با رایزنی های انجام شده و اهتمام ویژه دولت یازدهم این مهم در قالب طرح تحول سلامت به استان اختصاص می یابد.
زارعی اظهار داشت که میزان پیشرفت فیزیکی این طرح هم اینک حدود 90 درصد است که با توجه به وعده پیمانکار و مجری طرح قرار است ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد.
وی بیان کرد که عملیات اجرایی این بیمارستان در حالی که حدود 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشت در سال های 90 و 91 شتاب کمتری یافت و مجدد با همت و تلاش دولت یازدهم و پیگیری مسئولان اجرایی در روند اجرای این طرح تسریع شد.
زارعی افزود: حدود 28 درصد میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان بین سال های 92 تاکنون در دولت یازدهم انجام شده است.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا گفت که بهره برداری از این بیمارستان آموزشی و درمانی تحولی عظیمی در حوزه سلامت استان بویژه شهر یاسوج ایجاد خواهد کرد.
زارعی اضافه کرد: بیمارستان در دست اجرای یاسوج دارای هشت اتاق عمل، سه اتاق زایمان، یک اتاق عمل اورژانس، چهار بخش اصلی داخلی، جراحی، زنان و کودکان با امکانات تخصصی و فوق تخصصی رادیولوژی، ماموگرافی، سونو گرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه، فیزیوتراپی ccu،icu و امکانات آموزشی از قبیل سالن اجتماعات، کلاس‌های بالینی، کتابخانه و پاویون برای اقامت دانشجویان است.
وی افزود که تاکنون افزون بر 440 میلیارد ریال برای بیمارستان هزینه شده است.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.