به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری گچساران اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از مقاومت ملت مسلمانان علیه ظالمان و مستکبران جهان است.
وی با اشاره به نام گذاری این روز به نام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار انقلاب، امام خمینی (ره) اظهار داشت: شرکت مردم شهرستان در این راهپیمایی به‌عنوان اعلام حمایت از مقاومت اسلامی و پشتیبانی از ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب اسرائیل است.
وی تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دو گنبدان ساعت 11 صبح از جلوی مسجد شهیدان به سمت مصلی این شهر برگزار خواهد شد.
رحیمی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های سند چشم انداز چهار ساله گچساران اشاره کرد و گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در قالب این برنامه، وظایف و برنامه‌های پیش بینی شده‌ای دارند که باید علاوه بر انجام وظایف اداری خود این برنامه‌ها را نیز با تلاشی مضاعف برای پیشرفت شهرستان انجام دهند.
رحیمی اظهار داشت: مدیرانی که به مطالبات مردم بی‌توجه‌اند و به آنها پاسخ نمی‌دهند باید از کار خود استعفا دهند.
وی عملکرد برخی از مدیران را در زمینه پیگیری مطالبات طرح‌های عمرانی ضعیف ارزیابی کرد و افزود: تا پایان تیر 96 دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات خود اقدام کنند.
رحیمی بیان کرد: برخی مدیران اجرایی گچساران در زمینه جذب اعتبارات با فرمانداری این شهرستان همکاری لازم را ندارند.
وی عنوان کرد: در سال جاری نسبت به بودجه اختصاص یافته به گچساران برنامه ریزی‌های لازم انجام شده و اعتبارات به‌طور کلی بین طرح‌های عمرانی این شهرستان توزیع می‌شود.
رحیمی اظهار داشت: مسئولان در خصوص استعلامات باید با دقت نظر و بررسی همه جوانب و بعد از مطرح شدن موضوع در کارگروه مربوطه پاسخ دهند که در روند اجرای برنامه‌ها خللی به وجود نیاید.

خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.