به گزارش ایرنا، این دیدار با قضاوت علی بای به عنوان داور وسط در زمین چمن مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک برگزار شد که تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شد.
شاگردان مهدی پاشازاده از تیم آلومینیوم اراک در این بازی با ترکیب میر رسول حسینی، محمد آشتیانی، ابوالفضل قربانی، هادی شکوری، اویس کرد جهان، امین پورعلی، حامد بصیری، حسین احمدلو، میلاد احمدی، روح اله عرب و محمدعلی اکبرخواه وارد زمین شدند.
در سوی دیگر میدان بازیکنان نفت مسجدسلیمان با هدایت محمود فکری و با ترکیب مسعود پورمحمد، رضا یزدان دوست، مجتبی بیژن، محمد خان احمدی، میلاد خدایی، رامین قربانی، شهاب زندی، امین جهان کهن، احمد داودی، فرشید لک و سعید خردمند بازی خود را آغاز کرد.
این دیدار تا دقایق 10 بدون اتفاق خاصی پیش رفت اما از این لحظه حملات تیم آلومینیوم شدت گرفت تا اینکه در دقیقه 18 اولین گل آلومینیوم توسط روح الله عرب از روی کرنر ارسالی اویس کرد جهان وارد دروازه حریف شد.
از دقایق 30 به بعد این بازی هر 2 تیم به بازی هجومی روی آوردند و اما با وجود تلاش های زیاد، این نیمه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.
ابوالفضل قربانی از آلومینیوم اراک در دقایق اول نیمه دوم اولین کارت زرد این بازی را دریافت کرد.
در دقایق اول این نیمه دوم اکبر آفاقی و میلاد صالحوند از تیم نفت به جای فرشید لک و محمد خان احمدی به میدان آمدند.
تیم نفت مسجد سلیمان با حملات پی در پی خود در دقیقه 54 توسط سعید خردمند دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد.
در دقیقه 58 این دیدار پنالتی به سود نفت مسجد سلیمان اعلام شد که رضا یزدان دوست، گل دوم را وارد دروازه آلومینیوم کرد.
تیم آلومینیوم اراک در دقایق 59 و 61 این دیدار 2 تعویض انجام داد که در این تغییرات رضا سلیمانی جایگزین میلاد احمدی و جواد مولایی جایگزین حسین احمدلو شد.
بازی تا دقایق 81 با حملات تیم آلومینوم و دفاع تیم نفت مسجد سلیمان پیش رفت و در این لحظه یک تعویض دیگر برای آلومینوم اراک انجام شد که محمد آقاجانپور جایگزین حامد بصیری شد.
6 دقیقه وقت اضافی نیمه دوم اعلام شد و آخرین تعویض این بازی نیز در دقیقه 99 با تعویض حسین رسولی به جای احمد داودی برای نفت مسجد سلیمان صورت گرفت.
هر 2 تیم در دقایق وقت اضافی نیز نتوانستند دروازه های حریف را باز کنند و این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع نفت مسجد سلیمان پایان یافت.
تیم آلومینیوم اراک در جایگاه 10 و تیم نفت مسجد سلیمان در جایگاه 15 لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
دیدار بعدی تیم آلومینیوم اراک 10 فروردین ماه 96 میهمان مس کرمان است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.