به گزارش ایرنا جبار کیانی پور یکشنبه شب در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: یکی از برنامه‌های دولت در سال‌های اخیر، طرح رونق تولید بود که با وجود برخی کاستی‌ها سبب بهبود فضای کسب و کار شد.
وی عنوان کرد: بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید و بازگشت واحدهای نیمه فعال و راکد به چرخه تولید پیش بینی شده بود که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این زمینه قدم‌هایی برداشت.
کیانی پور با اشاره به برخی کاستی‌های این کارگروه گفت: رویکرد ستاد تسهیل در سال جاری با توجه به تجربیات سال‌های گذشته باید تغییر ‌کند.
وی با اشاره به اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در برخی زمینه‌ها نتوانست نیازهای بخش خصوصی استان را برآورده کند گفت: این ستاد می‌تواند در سال جاری مشکلات این طرح در سال‌های گذشته را برطرف کند.
وی عنوان کرد: عمده واحدهای تولیدی راکد کنونی مربوط به طرح تسهیلات زودبازده در دولت نهم و دهم بود که دولت کنونی میراث دار آن شرایط است.
کیانی پور بیان کرد: واحدهای راکد کنونی، واحدهایی هستند که در آن سال‌ها تسهیلات را دریافت کردند اما نتوانستند به مرحله تولید برسند یا اینکه مدت کوتاهی پس از راه اندازی به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل شدند.
کهگیلویه و بویراحمد 624 واحد صنعتی دارد که تا سال 1392 بیش از 25 درصد آنها راکد شده بود.
خبرنگار و انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد** 6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.