به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف‌اند که طرح‌های اولویت‌دار خود را برای اجرا در سال جاری در اختیار ستاد اقتصاد مقاومتی قرار دهند.
وی تأکید کرد که برای تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش تولید و اشتغال در سال 96، دولت وزارتخانه‌ها را مکلف کرده برای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور، طرح‌های اولویت دار خود را مشخص کنند.
خادمی افزود: طرح‌های اولویت دار مشخص شده در استان‌ها با تعیین زمان و منابع مالی اجرایی می‌شود بنابراین دستگاه‌های اجرایی استان باید در این زمینه هر چه سریعتر اقدام کنند.
در نشست امروز کارگروه اقتصاد مقاومتی استان مقرر شد که در جلسه بعدی، منشور پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی استان شامل زمان‌بندی پروژه و میزان پیشرفت آن در هر فصل و همچنین محل تأمین منابع مالی پروژه ارائه شود.
خادمی گفت که در جلسه آتی ستاد اقتصاد مقاومتی استان منشور پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال 96 مصوب می‌شود و دستگاه‌های اجرایی استان باید طرح‌های استانی ابلاغی از وزارتخانه‌های خود را اعلام کنند.
مدیران اجرایی استان در این نشست گزارشی از تعداد طرح‌های اقتصاد مقاومتی، وضعیت اجرایی و منابع مالی آنها ارائه کردند.
کمبود منابع مالی برای شتاب دهی به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی از مهمترین مشکلات سد راه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان ذکر شد.
خبرنگار مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.