به گزارش ایرنا؛ سید امین الله حجازی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر دوگنبدان با اشاره به در پیش بودن روز 28 خرداد سالروز تأسیس جهاد سازندگی تصریح کرد که در ابتدای تشکیل این نهاد انقلابی دگرگونی چشمگیری در مدت زمان کوتاهی در مناطق محروم کشور به‌ویژه روستاها رخ داد که ناشی از عزم جوانان برای پیشرفت و آبادانی کشور بود.
وی با بیان اینکه روستاها جبهه نخست توسعه اقتصادی و خودکفایی کشور هستند خواستار احیای این روحیه انقلابی برای خدمت به اهالی مناطق روستایی شد.
امام جمعه شهر دوگنبدان ابراز داشت که خدمات چشمگیری در حوزه‌های مختلف از سوی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد، ولی تا رسیدن به مطلوب باید تلاش بیشتری شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران که منجر به شهید و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شد گفت: نیروهای امنیتی و نظامی کشور تقویت شوند.
حجازی با یادآوری اهمیت امنیت برای توسعه پایدار کشور افزود که با وجود تلاش و ایثار نیروهای امنیتی برای مقابله با حوادث تروریستی اخیر اما به دلیل اهمیت موضوع تقویت نیروهای نظامی ضروری است.
امام جمعه شهر دوگنبدان به سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود که حضرت علی (ع) یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های جهان اسلام است که پیروی از سیره او کوتاه‌ترین راه رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است.
وی بیان کرد: پارسایی، تقوا، اخلاص، پرهیزگاری، شجاعت، مهربانی با ایتام و دستگیری از نیازمندان از ویژگی‌های برجسته امام علی (ع) است.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.