به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت که سهم استان از کل اعتبارات عمرانی دولت در سال 92 حدود 62 صدم درصد بوده که در سال 96 به 1.7 دهم درصد رسیده است.
وی با اشاره به تخصیص میزان بودجه سالانه و اعتبارات عمرانی استان در طول چهار سال گذشته نسبت به قبل از فعالیت دولت یازدهم گفت که در سال 91 کل بودجه عمرانی این استان اعم از استانی و ملی سه هزار و 420 میلیارد ریال بود که در سال 95 با بیش از 2 برابر رشد به رقمی افزون بر هفت هزار و 320 میلیارد ریال رسید.
خادمی ادامه داد که کل اعتبارات تملک و دارایی‌های کهگیلویه و بویراحمد در سال 91، هزار و 800 میلیارد ریال بوده که در سال 96 به هفت هزار و 930 میلیارد ریال رسید.
وی یادآور شد که شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که در سال 91 تنها مجاز به توزیع و تصمیم گیری راجع به یکهزار و 800 میلیارد ریال بودجه بود اما در سال 96 میزان بودجه‌ای که استان می‌تواند بین شهرستان‌ها و مناطق مختلف توزیع کند به رقمی افزون بر هفت هزار و 930 میلیارد ریال رسیده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به برخی اختلافات بین دستگاه‌های مختلف اجرایی و تعمیم دادن آن به بیرون از مجموعه اداری خواستار تعامل بیش از پیش مجموعه دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات استان شد.
وی تصریح کرد که حل درگیری‌ها و اختلاف میان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون و مصوبه دولت باید درون دولتی باشد و تشکیل پرونده و ارجاع آن برای دستگاه قضایی خلاف است.
خادمی تأکید کرد که ذی‌حسابان نیز حق ندارند وجهی را برای پیگیری فرایند امور قضایی بین دستگاه مربوطه با اداره دیگری پرداخت کنند و در غیر این صورت مدیری که مرتکب این عمل شود مجرم است.
وی بر ضرورت خاتمه یافتن اختلافات بین دستگاهی بر سر موضوعات گوناگون تأکید کرد و گفت که احتمال کنار رفتن مدیرانی که به این اختلاف‌ها دامن بزنند و مانع تراشی برای انجام وظایف و مسئولیت‌های دیگر دستگاه‌ها کنند، وجود دارد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.