به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران اظهار داشت: مسئولان امنیتی باید پاسخ کوبنده‌ای به عاملان حمله تروریستی در تهران بدهند.
وی بیان کرد: گروه‌های تروریستی چندین مرتبه در راستای بر هم زدن نظم و امنیت ایران اقداماتی را انجام دادند که این توطئه ها از سوی نیروهای امنیتی خنثی شد.
امام جمعه دوگنبدان ابراز کرد: ایجاد رعب و وحشت در بین مردم یکی از اهداف تروریست ها در حمله به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل بود.
حجت الاسلام حجازی ادامه داد: این اقدامات در اراده پولادین ملت ایران هیچ خدشه ای وارد نمی‌کند بلکه این اراده روز به روز مستحکم تر خواهد شد.
وی با قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی و نظامی در برقراری امنیت کشور افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح، امنیتی و نظامی دارای ثبات پایدار است.
امام جمعه دوگنبدان برلزوم حفظ هوشیاری و بیداری ملت سربلند ایران اسلامی نسبت به توطئه ‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب تاکید کرد.
وی گفت: تلاش برای ایجاد تفرقه و اختلاف و نابود کردن مسلمانان با فتنه های مختلف از برنامه های دشمنان است به همین دلیل ملت ایران باید هوشیار باشند.
حجت الاسلام حجازی گفت: با حفظ وحدت، یکپارچگی و اتحاد می توان در مقابل دشمنان اسلام و ایران ایستادگی کرد.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.