مدیر تیم های پایه هندبال نفت و گاز گچساران روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فرارسیدن پنجاهمین سالگرد فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز این شهرستان مدیریت باشگاه برای جذب بازیکنان تیم های قهرمانی خود به ویژه تیم هایی که از طرفداران در سطح استان و شهرستان بهره مند است را از میان فرزندان بومی همین منطقه انتخاب می کند.
اصغر نوروز نژاد اظهار داشت: طرح استعدادیابی مدارس هندبال در سال های گذشته نیز در باشگاه نفت و گاز گچساران اجرا شده و خروجی آن در تیم های نوجوانان، جوانان و امید و بزرگسالان استفاده شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به سیاست بومی پروری که باشگاه نفت و گاز گچساران به طور جدی در پیش گرفته هیچ بازیکن با استعدادی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از حق حضور در تیم هندبال بزرگسالان نفت محروم نمی ماند.
مدیر تیم های پایه هندبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه طبق دستورالعمل شورای ورزش وزارت نفت تعدادی از بازیکنان تیم های نفت از نیروهای غیرشرکتی جذب می شوند، افزود: مدیریت باشگاه نفت و گاز این شهرستان عزم جدی دارد آن تعداد از بازیکنان غیرشرکتی تیم های نفتی از بین پتانسیل های بومی در نقاط مختلف شهر و استان به هندبال کشور معرفی شوند.
نوروز نژاد بیان کرد: در حال حاضر با همکاری باشگاه نفت و گاز گچساران و آموزش و پرورش علاوه بر سالن های هندبال مجموعه آزادی و پدخندق نفت، مربیان با استقرار در مدارس محله های مختلف شهر گچساران کار آنالیز و استعدادیابی از بازیکنان نونهال، نوجوان، جوانان و امید را در فصل تابستان را آغاز کردند.
وی هدف از اجرای جشنواره استعدادیابی را پشتوانه سازی برای تیم های بزرگسالان عنوان کرد و افزود: در یک بازه زمانی چهار تا 6 ساله بسیاری از این بازیکنان به سطح اول هندبال کشور معرفی خواهند شد.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران سال های 95 و 96 نائب قهرمان لیگ برتر مردان هندبال کشور و مقام چهارم جام باشگاه های آسیا را کسب کرده است.
باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران 20 تیم در لیگ های مختلف کشور دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشاردهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.