به گزارش ایرنا، غلامرضا امیدوار روز سه شنبه در نشست توجیهی و هماهنگی این طرح با دهیاران گچساران افزود: توسعه پایدار و همیشگی در روستا با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و اشتغال زایی است که در این زمینه دولت تاکید فراوانی داشته و گام های مهمی نیز برداشته است.
وی بیان کرد: این طرح در تمامی روستاهای شهرستان گچساران با هدف شناسایی ظرفیت و قابلیت های موجود هر منطقه در سطح یک منظومه اجرا خواهد شد.
امیدوار ابراز کرد: در قالب این طرح براساس شرایط اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و قابلیت و ظرفیت های شغلی، اجتماعی و اقتصادی روستاها به تفکیک، منظومه هایی را تشکیل می دهند و هر یک به قطبی تبدیل خواهند شد.
وی بر همکاری دستگاههای مربوطه به ویژه دهیاران در اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: هر دستگاه باید بداند که چه وظایفی درقبال فرآیند توسعه یافتگی دارد.
امیدوار با بیان اینکه بررسی و برطرف کردن کمبود و مشکلات روستاها در اجرای این طرح باید مدنظر قرار گیرد، گفت: اجرای این طرح در برطرف کردن مسائل، مشکلات و معضلات روستاها نقش بسزایی خواهد داشت.
وی افزود: دهیاران، مشکلات و کمبودهای روستاهای خود را همراه با پیشنهاد و راهکار ارایه دهند تا با اجرای این طرح توسعه و پیشرفت این مناطق شتاب گیرد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران با 30 هزار نفر جمعیت روستایی، یک بخش، چهار دهستان و بیش از 117 روستا و آبادی دارای سکنه در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.