سید ضیاء الدین رضا توفیقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که میزان نرخ رشد سبد رای حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی در این استان نسبت به دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری افزون بر 13 درصد بوده است.
وی تصریح کرد: این در حالی است که میزان نرخ رشد سبد رای منتخب ملت( دکتر روحانی) در کشور حدود 6.6 درصد بوده است.
رضا توفیقی ابراز داشت که استان کهگیلویه و بویراحمد برای نخستین بار بیشترین میزان حضور و اقبال عمومی نسبت به جریان اصلاحات را در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا کسب کرده است.
وی از مشارکت حماسی، پرشور، امیدآفرین و شکوهمندانه مردم وفادار کهگیلویه وبویراحمد که همگام با گام های استوار ملت بزرگ ایران اسلامی حضوری عزتمندانه و سرافرازانه در انتخابات 29 اردیبهشت به نمایش گذاشتند، قدردانی کرد.
وی همچنین از تمامی مجریان انتخابات، ناظران شورای نگهبان، نیروهای نظامی و انتظامی و نهاد های امنیتی، استاندار، فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد و گفت که بدون تلاش صادقانه این عوامل امکان خلق چنین حماسه با شکوهی نیز مقدور نبود.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که حضور باشکوه و مشارکت بالای مردم آگاه و زمان شناس در جای جای میهمن اسلامی به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد از یک طرف سبب تداوم، تقویت و تضمین پایه های مستحکم نظام و از سوی دیگر طمع دشمنان و بدخواهان این انقلاب را خنثی کرد.
رضا توفیقی گفت که مردم ایران اسلامی با نمایش این حماسه عظیم و باشکوه که بار دیگر انگشت های جوهری خود را پای سرنوشت خود زدند و دست تاثیر در آینده کشور گشودند، سبب پشتوانه ای محکم در ارتقای سطح امنیت ملی کشورمان شدند.
وی ابراز داشت که اکنون وظیفه مسئولان ومتولیان امور اجرایی در جای جای این میهن و استان کهگیلویه وبویراحمد در قبال این موقعیت شناسی و بینش عمیق سیاسی مردم بسیار سنگین است.
رضا توفیقی یادآور شدکه مسئولان باید در مقابل این مردم آگاه و فهیم دست خضوع بر سینه‌ خود بگذارند و در پیشگاه خالقان حماسه‌ی 29 اردیبهشت سر تعظیم فرود آورند.
وی ابراز داشت که البته پیروز واقعی این حماسه خالقان آن یعنی مردم ایرانند و دولت باید با کار مضاعف و شبانه روزی مراتب سپاس خود را به جا آورد.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ملت رشید و آگاه ایران که صلاح مملکت خود را در ادامه‌ راه دولت تدبیر و امید دیدند تقدیر خالصانه کرد و یادآور شد که این ستاد در کنار مسئولان و متولیان امر در استان به طور حتم پیگیر مطالبات مردم درحد توان و امکان خود در این چهار سال آینده دولت دوازدهم خواهد بود.
وی همچنین تصریح کرد که نتیجه انتخابات، به معنای پایان ادبیات رقابتی و طعنه های انتخاباتی است و این پایان، باید آغازی برای رفاقت و همدلی در راستای پیشرفت همه جانبه استان و ارتقای بیش از پیش عزت، اقتدار و جایگاه ایران در سطح منطقه وجهان باشد.
رضاتوفیقی گفت که دولت منتخب، به طور حتم برای رفع محرومیت ها به رقبای خود نیز نیاز دارد به ویژه در استان کهگیلویه وبویراحمد که با انباشت محرومیت ها از سالیان متمادی مواجه است خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.