محمدشریف اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیأت انتخاب این همایش پس از بررسی های لازم نمایش «نبرد گجستان» اثر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد را حائز شرایط حضور در این رویداد مهم هنری معرفی کرد.
وی افزود که بنا به پیشنهاد اعضای هیأت انتخاب و موافقت دبیرخانه چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» این همایش به صورت غیررقابتی برگزار می‌ شود.
اسلامی بیان کرد: برای تمرکز زدایی و توسعه اجرای نمایش‌ های خیابانی و محیطی آثار گروه‌ های استانی شرکت کننده در این همایش از 13 تا 16 خرداد سال جاری در مراکز استان‌ ها و شهرستان‌ ها اجرا خواهند شد.
وی عنوان کرد که نمایش «نبرد گجستان» به نویسندگی و کارگردانی «اکبر آیین» از آثار حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است که در این رویداد حضور می یابد.
اسلامی ابراز داشت: آیین اختتامیه این همایش سراسری روز 17 خرداد سال جاری با تقدیر از گروه ‌های نمایشی شرکت کننده در حوزه هنری تهران برگزار می شود.
وی گفت که چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» ویژه‌ نمایش ‌های خیابانی و محیطی به منظور ارج نهادن به شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، پرداختن به قیام خونین 15 خرداد سال 1342 و تبیین نقش آن در پیروزی انقلاب توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) از 13 تا 16 خرداد سال جاری در تهران و 12 استان برگزار خواهد شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.