اسماعیل احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اجرای 13 طرح عمرانی در مناطق مختلف این شهرستان هزینه شد.
وی بیان کرد: این طرح ها در زمینه راههای روستایی، بهسازی و آسفالت جاده ها، روشنایی محورها، ساخت کنار گذر و محور های این شهرستان اجرا شد.
احمدی تصریح کرد: 35میلیارد و 605 میلیون ریال در دولت یازدهم در زمینه آسفالت راههای روستایی فاقد آسفالت، ساخت راه روستایی رودبال، تکمیل جاده جهاد آباد به شیخ خواجه و بیزگه و بهسازی جاده نیمدور- اسپر و موگ هزینه شد.
وی اظهار داشت: طرح تامین روشنایی جاده گچساران - امامزاده جعفر با 6میلیارد ریال اعتبار، اجرای عملیات راهداری گچساران با 10 میلیارد و 307 میلیون ریال و ساخت کنار گذر شهر دوگنبدان با 28 میلیارد و 506 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید اجرا شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: هم اینک طرح بهسازی و آسفالت جاده قبرستان با هشت میلیارد ریال اعتبار، محور گچساران - بابا کلان - بی بی حکیمه با 600 میلیارد ریال و جاده گچساران گوره و رگ سفید با 600 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.
احمدی افزود: برای ساخت مصلی و مجموعه فرهنگی و هنری دوگنبدان در دولت تدبیر و امید بیش از 31 میلیارد و 98 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.
وی، طول راههای روستایی گچساران را 405 کیلومتر ذکر کرد و گفت: بیش از یک میلیارد و 446 میلیون ریال برای نگهداری راههای روستایی این شهرستان در سال گذشته اختصاص یافت.
20طرح عمرانی بخش راه و شهرسازی در مناطق مختلف شهرستان گچساران با اعتباری افزون بر 158میلیارد و 657 میلیون ریال در دست اجراست.
405 کیلومتر راه روستایی، 27 کیلومتر چهارخطه، 90کیلومتر راه اصلی و 176 کیلومتر راه فرعی در شهرستان گچساران وجود دارد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنه:حسینعلی راشکی
2082 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.