به گزارش ایرنا، غلام رضا تاجگردون سه سنبه شب در جمع حامیان حجت الاسلام حسن روحانی؛ نامزد ریاست جمهوری در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: ایران در چهارسال آینده به شخصیتی با پیشنیه درخشان دیپلماتیک نیاز دارد.
وی بیان کرد: نیاز است مردم با موشکافی و تحلیل‌های درست نسبت به انتخاب رئیس جمهور برای داشتن آینده‌ای روبه رشد عمل کنند.
تاجگردون با اشاره به وضعیت نامناسب کشور در دوره هشت ساله دولت های نهم و دهم بیان کرد: مردم ایران می توانند با تدبیر لازم در انتخاب رئیس جمهور نسبت به توسعه ایران مشارکت داشته باشند.
تاجگردون تصریح کرد: دولت تدبیرو امید در چهار سال گذشته با برنامه ریزی‌های عملیاتی زمینه توسعه همه جانبه ایران اسلامی را برای چهار سال آینده فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان دولت نهم و دهم اقتصاد ایران را به نقطه بحرانی رسانده بودند افزود: فرصت های زیادی در آن دولت از سوی متولیان ازبین رفت.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی پروژه‌های بزرگی از جمله گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک و تخصیص آب از سد کوثر به چهار شهر سوق، دهدشت، چرام و لنده در دولت یازدهم در کهگیلویه اظهار کرد: محرومیت زدایی یکی از اولویت‌ها اصلی دولت تدبیرو امید است که باید مرد به این اصل آگاه باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.