به گزارش خبرآنلاین از یاسوج ،دکتر اسحاق جهانگیری در مصلی امام خمینی شهر یاسوج گفت: مردم این استان بر تارک ایران می درخشید وهر وقت ایران پیشرفت و موفقیتی داشته عشایر ایران نقش بی بدیلی در آن داشتند.
وی ادامه داد:امروز جمع شدن شما اینجا یک پیام دارد که همه ما به دنبال عزت ایران هستیم وایران پیشرفته توسعه یافته می خواهیم که هر ایرانی زندگی در ایران را افتخار خود بداند .
وی تاکید مرد ما به دنبال زندگی عزتمند و با شرافت برای همه ایرانیان هستیم و دنبال کشوری هستیم که در آن هیچ کسی سر گرسنه بر بالین نگذارد و همه شغل و درآمد داشته باشند و کار کنند.
جهانگیری تصریح کرد ما به دنبال آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل ،آزادی و استقلال هستیم و تبلور این اتفاقات در انتخابات رخ می دهد.
وی با بیان اینکه امروز دنیا به انتخابات چشم دوخته گفت ما در منطقه ای قرار گرفته ایم که گروه های تروریستی و تکفیری هر روز در گوشه ای آتش جنگ می افروزند و در آمریکا فریاد جنگ سر می دهند اما ما پای نظام و انقلاب ایستاده ایم و در مقابل بی تدبیری ها با عقل و تدبیر صحبت می کنیم.
جهانگیری تاکید کرد:ایران در مسیر توسعه قرار گرفته اما ما فراموش نکرده و از یاد نبردیم که دولتی قبل از این دولت بود قیمت ها در آن لحظه ای تغییر می کرد و استفاده از تدبیر و خرد جمعی در آن راهی نداشت.
وی با بیان اینکه من می دانم خانواده عزیزی که قدرت تامین معیشت خود را ندارد و فرزند بیکار دارد چه رنجی را تحمل می کند افزود:من آمده ام بگویم برنامه دکتر روحانی برنامه کاملی است ما به ملت ایران اعلام می کنیم ببینید به چه دولت و رئیس جمهوری نیاز دارید شما در این مقطع باید از رئیس جمهوری که تدبیر داشته باشد و همه علما و دانشجویان و طلاب و ااقشار را به صحنه بیاورد وسابقه اش این را اثبات کرده حمایت کنید.
به گفته جهانگیری ایران رئیس جمهوری نیاز دارد که بتواند مدیریت اقتصادی کشور را به سمتی پیش ببرد که از آن اشتغال بیرون بیاید با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از کشور برطرف کند.
وی با کاندیداهای رقیب گفت:دوستانی که صدای من را می شنوند می گویم با وعده های دروغین خیالبافی نکنید کسی که در تمام عمرش یک روز کار اجرایی نکرده نمی تواند شغل ایجاد کند.باید به این آقایان بگوییم در کارنامه شما چه کار دیپلماسی و اقتصادی وجود دارد.
وی ادامه داد:رئیس جمهور ما توانمندترین مرد دیپلماسی ایران است و به کمک یاران خود بزرگترین گفنگوی تاریخ ایران را رقم زد و در مقابل شش کشور بزرگ دنیا سر فراز بیرون آمد.
وی با اشاره به منابع خدادادی استان گفت:ما برای مناطق محروم برنامه ویژه داریم و از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم به هر خانواده نیازمند بین 200 تا 700 هزارتومان کمک کنیم و در مرحله بعد افراد تحت پوشش و در مرحله بعد متقاضیان را حمایت کنیم.
وی تاکید کرد همه خانواده های ایرانی صاحب سهام عدالت هستند واز اول امسال هر خانواده تحت پوشش صاحب 2 میلیون تومان سهام و سایر خانواده ها تا پایان شهریور صاحب سهام بهترین کارخانه های ایران خواهند شد.
وی تصریح کرد باید یاسوج به راه آهن سراسری وصل شود و من به شما قول می دهم مسئول پیگیری مسایل و مشکلات استان شما در دولت بعد خواهم شد.
وی ادامه داد قبول ندارم این استان محروم باشد. باید توسعه پیدا کند و برای حل مشکلات این استان به یک راه حل جامع رسیده ایم .

وی با اشاره به برجام ، گفت در مدل برجام همه توان و ظرفیت کشور در حمایت از آن قرار گرفت .رهبری حمایت کرد و دولت تمام تلاش خود را به کار بست . این در سیاست جواب داد پس برای استان شما هم باید چنین مدلی ایجاد کنیم.
وی ادامه داد :در دولت ما همه باید جا داشته باشند و نباید جا را برای کسی تنگ کنیم.

 

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 648769
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.