به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، کرم الله غلامیان در تشریح فعالیت‌های اجرائیات شهرداری یاسوج افزود: این تعداد تابلوها و کارتن پلاست های جمع آوری شده در مقایسه با سال گذشته بیست درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از این تعداد پنج هزار کارتن پلاست غیرمجاز نمایشگاهی از سطح شهر جمع آوری شده است ادامه داد: 625 تابلو وبنرهای بدون مجوز بخش خصوصی و دولتی جمع آوری شدند.

فرزندان شهداء و جانبازان 70 درصد کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرزندان شهداء و جانبازان 70 درصد و بالاتر طی پنج سال آینده استخدام می‌شوند.

مجید محنائی اظهار داشت: به استناد بند ج قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی، دولت مکلف بوده علاوه براجرای ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تبصره‌های آن و اصلاحات بعدی، تمام فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر را در طول اجرای قانون برنامه یعنی در پنج سال آینده استخدام کند.

ششمین جشنواره نوجوان سالم با تجلیل از150 برگزیده در یاسوج برگزار شد

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این جشنواره با هدف مشارکت بیشتر دانش آموزان وفرهنگیان در فرهنگسازی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی وپیشگیری از رفتارهای پرخطر و با ارائه آثار هنری برگزار شد

هادی زارع پور ابراز کرد: فرهنگیان و دانش آموزان هزار و 723 اثر در رشته‌های ایده پردازی، طرح درس، فیلم، روزنامه دیواری، مقاله، پوستر، نقاشی، محصولات فرهنگی، برنامه سالانه و انشاء به دبیرخانه‌های جشنواره در شهرستان‌ها و مناطق ارائه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 150 اثر در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان برگزیده انتخاب شدند اظهار داشت: امسال 57 هزار دانش آموز در قالب طرح مراقبت از خود در 662 مدرسه شرکت کرده و 400 کارگاه آموزشی در مدارس برگزار شد.

سال 96 برای مددجویان سالی به یاد ماندنی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال برای مددجویان نهادهای حمایتی و نیازمندان کشور و استان سالی به یاد ماندنی است.

مجید محنائی افزود: از ابتدای امسال هر خانوار یک نفره مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی یک میلیون و 930 هزار ریال، 2 نفره سه میلیون 400 هزار ریال، سه نفره چهار میلیون و 600 هزار ریال، چهار نفره پنج میلیون و 980 هزار ریال و پنج نفره شش میلیون و 900 هزار ریال دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه محل تامین این اعتبار از دستگاه اجرائی هدفمندی یارانه‌ها و یارانه معمولی است، بیان کرد: این افزایش در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی بی سابقه بوده و افزایش 2.5 تا 3.1 برابری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621414
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.