به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد علی جاوید ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا و رزمندگان همواره در جبهه راز و نیاز و توکل به خدا را سرلوحه خود داشتند و در برابر سختی‌ها و مشکلات خدا را در نظر داشتند.

شهردار یاسوج تصریح کرد: انقلاب ما مدیون خون شهدا است و امنیت، عزت و سربلندی امروز ما با ایثارگری و جان فشانی‌های آنان بدست آمده است پس باید در معرفی راه و اهدافشان کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال 95 صورت جلسه بین بنیاد شهید و شهرداری یاسوج برای اختصاص یک فضا جهت معلولان منعقد شد، گفت: این طرح در حال انجام کار کارشناسی است و در آینده نزدیک این مسئله محقق می‌شود.

جاوید بیان کرد: پیش از حضور ما در شهرداری حتی یک خیابان برای حضور معلولان در شهر یاسوج مناسب سازی نشده بود که اکنون بسیاری از خیابان‌ها و معابر سطح شهر برای حضور افراد معلول و انجام امور روزانه آنها مناسب سازی شده است.

وی برای احداث یک پارک اختصاصی جهت استفاده معلولان در شهر یاسوج اعلام آمادگی کرد و افزود: در صورت تهیه نیازمندی‌ها این قشر شهرداری یاسوج هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد این پارک اقدام می‌کند.

جاوید با بیان اینکه پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه همگان است، اظهار داشت: تبیین و تشریح آرمان شهدا وظیفه آیندگان است و نهادینه شدن فرهنگ ایثارگری مهم‌تر از هر مسئله‌ای است.

وی تاکید کرد: خانواده معظم شهدا سنبل ایثار و نمونه بارزی از صبر و استقامت در برابر مشکلات هستند و بدون شک راه شهدای انقلاب اسلامی ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621120
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.